Meri Aashiqui Tum Se Hi

 

Ranveer küçük yaşta İshaani'lern evinde hizmetçi olarak yaşamaya başlamıştır. Ve onu görür görmez aşık olur. Aşkı uzaktan uzağa içinde yaşar. Tek istediği onun mutlu olmasıdır. İshaani Chirag'la tanışıp evlenmeye karar verdiğinde de onun yanında olur. Ama Chirag sanılanın aksine çapkın ve kötüdür. Ranveer aşkını korumak için her şeyi yapacaktır.


                                                                    Bölümler

                                                              Güncellenecektir.


Yorum Gönder

34 Yorumlar

  1. Matsh:Cok tesekkürler Ellerinize saglik simdiden♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar sizleri çok uzun süredir takip ediyorum emeklerinize sağlık sizden ricam olucaktı tabiiki sizi zorlamak istemiyorum çevirdiğiniz dizleri izliyoruz arkadaşlarla aynı bir sinema izler gibi, hint dizilerine de ağırlık verebilirmisiniz diye sorucaktım şimdiden ilginize teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint dizilerinden hepsi malesef ilgimizi çekmiyor :) mantıksız bulduğumuz ve sevmediğimiz dizileride çeviremiyoruz :( ama güzel bir hint dizisi bulursak yapacağız :)

      Sil
  3. Bu dizi yayinlacakmi? acaba

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı akşamlar ( hint dizileri çevirebilimisiniz diye sormuştum ) cevap ladığınız için teşekkür ederim alakanız beni memnun etti yaptığınız işi ciddiye alarak yapıyorsunuz yeni site hayırlı olsun daima takipteyiz gerçekten çevirdiğiniz diziler izlenebilir kalitede.

    YanıtlaSil
  5. Eski sitedeki hint dizilerini ne zaman bu siteye dahil edecek siniz? Özellikle prithvi Vallabh, tanhaiyan ve ıss Pyaar Ko Kya Naam Doon 3 dizilerinide yayınlar mısınız lütfen. Üç diziyide seyrediyorum ama site kapatılınca hepsi yarım kaldı sonlarını çok merak ediyorum lütfen lütfen lütfen şimdiden teşekkür ederim cevap yazarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski dizilerimizin hepsini yükleyeceğiz

      Sil
    2. Yazın birini hatırlatı

      Sil
  6. Eski hint dizilerini ne zaman yükleyeceksiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  7. Öncellikle kolay gelsin bu dizi nerdeyse bir aydir ses seda yok yayınlanacakmi?merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. Ne zaman bölümleri yükleyeceksiniz.

    YanıtlaSil
  9. Meri Aashuqi Tumse Hİ izlemek istiyorum ama nerden nasıl açacağımı bilmiyorum normalde sayfanıza giriyorum ama sayfanız da açılmıyor lütfen bu konuda yardım edin izlemeyi çok istiyorum şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanal7 izliyormuş izliyorsan adın ne

      Sil
  10. Bölümleri ne zaman yayınlanacaksınız.

    YanıtlaSil
  11. Dizinin çevrisi ne zaman gelicek diziyi izlemek istiyorum

    YanıtlaSil
  12. Hayırlısıyla ne zaman yayınlanacak bölümler

    YanıtlaSil
  13. Lütfen meri aashiqui tum se hi türkçe alt yazılı koyun çok bekledik

    YanıtlaSil
  14. Yeni hint dizisi Saubhagyavati Bhava – Niyam Aur Shartein Laagu bu diyi alt yazılı verin olurr indi

    YanıtlaSil
  15. Verin meri aashiqui tum se hi

    YanıtlaSil
  16. Nolur verin meri aashiqui tum se hi alt yazlı

    YanıtlaSil
  17. Lütfen 🙏 meri aashiqui tum se hi dizisini verin

    YanıtlaSil
  18. Lütfen 🙏 meri aashiqui tum se hi türkçe alt yazılı verin ve yeni dizi güzmasali 2 sezonunu verin türkce alt yazılı olarak şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Tekrardan Hint dizileri verin

    YanıtlaSil
  20. Türkçe altyazılı bölümleri paylaşırmısınız. Hep bakıyorum.Bölümleri hala paylaşmamışsınız.Çok izlemek istiyorum. Rica etsem paylaşırmısınız.

    YanıtlaSil
  21. Kara sevdamı eklerim işiniz lütfen onu bekliyorum meri Aashiqui tum se hi lütfen bekliyoruz

    YanıtlaSil
  22. Lütfen meri aashigui tum se hi artık yüklensin.çok bekledik lütfen.

    YanıtlaSil
  23. Kara sevdamı alt yazılı ne zaman yayınlayacaksınız lütfen bekliyoruz

    YanıtlaSil
  24. Neredeyse 1 yıl oldu hayla bölümler yok ne kadar sorumsuzca bir site

    YanıtlaSil
  25. Haziranı kim bekler verin artık meri aashiqui tum se dizisini tek istediğim bu nolur 🤨🤨🤨🙄🙄😖😖😖

    YanıtlaSil
  26. Aashigui tum se hi dizisin yayınlayın lütfen onu bekliyorum nezaman kadar bekleyecez daha

    YanıtlaSil
  27. Sizin gibi site görmedim terbiyesizlik yaptığınız. Yazıklar olsun

    YanıtlaSil