Kabhi Main Kabhi Tum Türkçe Altyazılı

 


KABHİ MAİN KABHİ TUM


KONUSU: Mustafa, ağabeyi Adeel'in gölgesinde kalmış bilişim dahisi bir çocuktur. Ağabeyi her ne kadar işkolikse Mustafa da o kadar özgür ruhlu biridir. Bu nedenle bir işte çalışmaz. Onun yerine part-time olarak insanların bilgisayardaki ya da telefondaki dosyalarını kurtarır, hesap ele geçirir, oyun tasarlayıp satar, bilişim yarışmalarına girip oradan para kazanır. Bütün gün oyun oynadığı için ailesi tarafından hiç dikkate alınmaz ve sürekli küçümsenir.
Sharjeena ise eğitim görmüş bir kızdır ve eşinin kendisinden büyük, olgun, işinde gücünde birisi olmasını ister.
Adeel ise işkolik ve mükemmeliyetçi biridir. Kendini diğer insanlardan üstün görmektedir ve ailenin bütün ihtiyaçlarını o karşılamaktadır.
Bir davette Adeel ile Mustafa'nın ana babası, Sharjeena'yı Adeel'e beğenir ve ikili nişanlanır. Aradan dört ay geçer ve düğüne bir hafta kala düğün için izin aldığında patronunun kızı Adeel'e aşkını itiraf eder. Bunu duyan Adeel, hesaplamaları sonucunda patronunun kızını kendine daha layık görür ve onu seçer. Sharjeena'yla olan düğününü de iptal eder. Babası da Adeel'i böyle bir şey yaptığı için evden kovar.
Sharjeena bu duruma çok üzülür. Mustafa onu ''Üzülme, yengem olsan da olmasan da bundan sonra yanında benim gibi bir arkadaşın var. Ben arkadaşlarımı yarı yolda bırakmam.'' diyerek sakinleştirmeye çalışır fakat Sharjeena için üzülecek daha büyük bir sorun vardır. Aynı gün kız kardeşi de evlenecektir ve Sharjeena'nın düğünü iptal olunca adı çıktığı için kız kardeşininki de iptal olacaktır. Sharjeena da kız kardeşinin mutluluğu için Mustafa'dan kendisiyle evlenmesini ister. Mustafa'nın evlilik gibi bir düşüncesi yoktur ama arkadaşlıkları hatırına Sharjeena'nın teklifini kabul eder.
Bakalım Mustafa ile Sharjeena'nın aşkı nasıl yeşerecek? Mustafa, Sharjeena'nın sayesinde hayatını düzene sokup ailede saygınlığa kavuşacak mı? Adeel, Sharjeena'yı yarı yolda bıraktığı için pişman olacak mı yoksa sadece evden kovulduğu için mi kinlenecek?

Türkçe Adı: Bazen Ben Bazen Sen
Bölüm Sayısı: Güncel Dizi


Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Ayyy çok mutlu oldum güncel takip ediyorum.. Hatta size yazmak istedim ama sorun oluştu iletilmedi mesaj.. Çok mutlu oldum sizin cevirinizle de harika olacak..

    YanıtlaSil